Bye bye Arvidsjaur!

Imorgon bär det iväg till Boden.. Nordic rage power och Harry Potter (ja jag vet..) men jag erkänner att jag tycker att de är bra skit iaf! :P

Idag har man hunnit med lite grann ändå, käkat med Simon o Tommy, drog över till Jonas å beställde våra biljetter, jaaaa vi ska lämna Arvidsjaur, men bara över helgen däremot.. ;D
Tåg från jörn till Sthlm för att senare dra vidare till Linköping och hälsa på en polare man pratat med så länge men ändå alltid haft tid å möjlighet å träffa!
Men nu jäklar! :P



Sen blir det att se Soilwork i sthlm på söndag för att senare dra vidare hemåt Måndag till kylan igen.. men fi bövelen vad skönt det ska bli att komma bort härifrån ett tag, om än jag nu inte varit hemma så mycket i sommar.
Men det är alltid skönt med lite variation!

Tänkte lägga upp en bild på söt-Svea också.



See yaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering! ;)

2011-01-09 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0