Sötaste iggen!

Idag har de inte hänt så mkt, varit på garaget en sväng å fixat lite grejjs, skulle fara iväg å hämta ett bränslefilter men då hade dom stängt. wihooo.
Var förbi å skulle fixa klipptid men självklart så är Linda aldrig där! Var förbi på gymmet, fixade ett helårs-kort. nu ska jag börja mata gym på helgerna tänkte jag, så man inte tappar lika mkt som förra året..

Ikväll blir det nog att se film me lillsyrran och eventuellt storingen också om hon känner för det.. :)

Tänkte även lägga ut två bilder på den sötaste lilla igelkotten jag sett!;D





Söt va?? :D

Kommentarer
Postat av: Fru Tallmo

Sååå söt liten rackare=)

2010-05-14 @ 20:11:28
Postat av: juli

jag ska ha en sån! ^^

2010-05-23 @ 19:15:22
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Emma

Uppdatera då din segis :)

2010-06-02 @ 21:01:59
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: B

NAAAAAAAWH! :D

I wants one!

2010-06-11 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0