ställ er upp!

Den här helgen har varit underhållande :)
Först lite skadeglädje efter veckans benpass med lillasyster, alltid skönt med träningsvärk, eller hur Juli?? ;)

Fredag blev det att jag bjöd över Bella och William på renskav, mos och lingonsylt.. LOVELY! sen blev det till Anton o ta en öl och titta på då Salle blev arg för att han förlorade i hockeyn!:P över till old duck inn, spelade biljard, och vem var kingen om inte JAG?? ;)

Lördagen bestog av först middag hos Jonas, han matade på me nå korvstuvning a la Bella, var gott!
Senare sprang jag över till brorsans lägenhet o såg lite hockey med Benny i en två timmar, skönt att bara ligga i soffan en stund å whil, sen kom brorsan in vinglades, var en rolig syn! hehe.
Drog på sig farsans gamla skinnbrallor och pudelrocksperuk för det var rocktema på krogen under kvällen.
Jag for själv o kikade förbi på festen sen, träffade juli och emelie, dom var riktigt på lullan.. hehe.

Idag så har bara tagit de lugnt mestadels, tänkte dra med Juli på gymmet men hon var nog för bakis för det, så hon vägrade svara då jag ringde. "OVANLIGT??":D palt till middag och senare filmkväll hos brorsan med halva skaran syskonen! :)

Har även gjort klar tavlan som ska sitta ovanför soffan, blev ruskigt nöjd iaf!!



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0