one step towards something better!

Den här veckan har verkligen gått hur fort som helst, det bara sa pang så är det snart helg igen!
Men hur som helst, i måndags så kom Emma och hälsade på! :D
Kvällen bestog av pasta carbonara, luftslottet som sprängdes, och en massa godis! :P
Tisdag så for vi iväg ut och körde skoter, det var jag, Jocke, Simon, Anton, Emma och Juli som var ute och gjorde lederna osäkra! Grymt skönt väder var det i alla fall, och kvällen avslutades med att vi bakade blåbärspaj och för att senare dra bort mot prästberget och åka tefat, hehehe. Man blir verkligen aldrig för gammal för det! :P

Tyvärr var Emma tvungen fara hem Onsdag, så det blev bara en snabbvisit för henne. :/ men snart får man träffa henne igen, tiden går fort dit.. :)
Jag hade i alla fall firmafest igår, vi var ett gäng på 9 personer som satt o åt på old duck inn, blev plankstek för min del i alla fall! ;) gott!
Några shottar och ölglas senare så satt jag hos speedy, så skulle vi se big bang theory, Jag däckade i alla fall efter ett avsnitt, vaknade upp runt 12 dagen efter, var en ganska tung kväll ändå ;)

Miss you already.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0