on the road!

Den här helgen har varit riiiktigt skön.
Började med att jag drog till Boden i torsdags, blev bara så att man tog de lugnt och såg bröllopsfotografen, samma skådespelare som i smala sussie, måste ju älska pölsa!;) hehe

Fredag så blev det en snabbvisit till Piteå för att se Avatar igen, den här gången grät jag inte lika mycket, haha.. Det var jag Diskhoen, Emum, Sparris och två andra som jag inte kom ihåg namnet på. :p dom tyckte den var bra iaf.
Efter det så blev det Vilda Gester hos Storm, var riktigt kul!:P Jens var på hugget, förstår inte hur han kunde komma på alla skumma saker som jag trodde ingen skulle lista ut vad de var.. :P

Lördag, fest hos Emma för att fira att hon fyllde 21! gamling börjar hon bli, hehe. GRATTIS!
Men de var grymt trevligt, alltid roligt att lära känna nytt folk! dock så var jag ensam kille där så man kände sig lite ockwaard mitt under allt skvaller. Synd att int Anton följd me!;) De blev ju western farm senare, jag tyckte de var sjukt mycket folk, men tydligen så var de litet. hehe, "bybon"



Vaknade upp inlindad i ett duntäcke, hur nu de hade gått till! ;) mys!
Blev tyvärr inte cheer-dm för min del, Jonte och erika orkade inte fara dit heller, så de blev så att jag stannade jag med. :) iväg på blå ängeln å åt en oxfilé-pizza. de satte sig bra i magen..

En powernap senare så var man fit for fight igen och satt o såg på Solsidan, så grymt bra en serie! de är ett hett tips!! :)

Blir så att man drar hem imorgon till Arvidsjaur igen, men som vanligt så vill man inte hem, så trevligt här!
....
....

You're wonderful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0