ÅÅÅ AIK!

Det har varit en lugn och skön helg än så länge.
Såg Skellefteå - Färjestad i Fredags då dom krossade dom med 2 - 0 på hemmaplan, var riktigt skönt faktiskt för nu kan vi ta oss vidare till semi nu ikväll!
Har varit en nykter helg igen för mig, grymt skönt faktiskt! till råga på det, så har jag slutat snusa oxå!
tycker jag ändå har varit rätt duktig på den fronten ;)

Det har snöat rätt mycket nu, och kommer fortsätta göra det oxå. förhoppningsvis så får man en liten soltimma iaf nu under påsk. Småsugen på att man skulle ha dragit upp till fjälls, men det finns nog ingen ork till det, har ingen skoter ändå så :P

Ska bli intressant om jag kommer åka nå snowboard i år eller inte, men de har varit så dåligt väder nu tycker jag, och så har man varit rätt mkt i Boden, som jag ska till nu imorgon. skönt att komma bort härifrån igen, för det händer inte så mkt under veckorna faktiskt, det är väl mestadels bara gym, nån film då å då, o ett försök till att göra klar lägenheten.:P
Igår så såg man film iaf, blev först slutet på Waterboy som gick på 5an, sen dangerous hette den, en av dom bättre man sett på länge faktiskt, inte direkt liten killen som är med i den. :P hans nävar är typ större än mitt huvud..

Fick veta att det blir kurs för mig den 6-7e april i Piteå, ADR-utbildning. Grymt fjantigt, men annars får man inte transportera grejjerna i sommar. "Det är en bensindunk" som räknas in till det typ.. men aja, vad ska man göra åt saken, måste man gå den så är det väl bara göra det oxå..

Igår kom min kusin hem från Indien efter 3 veckor fotograferandes på ormar o dylikt. Ska bli kul att få träffa honom igen, hade tydligen planer på att komma hit till Arvidsjaur om 2 veckor drygt. kommer bli nice. :)


Tampongen är ändå klassikern ;)

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: juli

jag tycker han alltid har planer på att komma hit om drygt 2 veckor, men det blir ju aldrig av..! :p

2010-03-28 @ 15:42:06
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Q

Den här gången får han fan komma hit!!! :P

2010-03-28 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0