buttaaah whaajyye!

Det är intressant hur saker och ting kan förändras till att vara något annat, till att bli något bättre.
Det har gått snart ett halvår sedan jag slutade jobbade för denna säsong, jobbat i lägenheten, sen kom det nya året vid ytterdörren.
Klar med lägenheten för nu, så jag har inget mer som ligger på mina axlar och måste bli klart.
Är inte lika seriös med träningen vilket som är rätt skönt, mitt mål jag strävar efter är att bara må bra, och känna sig frisk.
Jag har börjat trivas bättre med mig själv. Varit rätt mycket i Boden å umgåts med Storm och Erika. Måste säga det är grymt skönt att bara komma bort från allt här oxå!

Nu är det drygt 2 månader kvar tills jag börjar jobbar igen, ska bli grymt skönt! Man blir lätt uttråkad som det är nu, och självklart så längtar man ju efter lill-bobben! ;D

Den här helgen tillbringades för "omväxlings skull" i Boden igen. :P Blev en visit från fredag-måndag och jag och Anton började vår resa i gamm-citran diggandes till p3!
Då vi väl kom dit så blev det Max, och sedan Solsidan sittandes med Erika, Storm och Emma!
Sen har de varit allt från Lazer-game till Kickboxning, film, spel och uppvärm kyckling i ugnen! Tur jag och Emma är mästerkockarna! ;)

Idag är man grymt lämmen i kroppen! man har fått liv i muskler som man inte ens trodde fanns.. :P hehe så den här kvällen tillbringades hos Simon och såg 9:e. Blev ändå förvånad över den filmen.. trodde de skulle vara nån komedi men de var ju för bövelen nästan en skräckis! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0