on a lonely road..

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen. Finns nog vissa som har varit lite griniga på det.. ;)
Hur som helst så har det ändå hänt en hel del.
Förutom att jag jobbar borta mån-fre och även har det smygit in lite söndagskörning nu oxå, så har jag vart i Umeå under yran.
Var riktigt trevligt om än dom flesta inte kände för att komma, "ovanligt"? ;P Men de kan ju inte alltid gå som man vill att det ska.. :) Var med Salle o festade loss lite, sen drog jag Simon och Linn iväg till Mattias Moberg och pratade med honom i stort sett resten av kvällen. Verkligen en grymt trevlig prick! o söt hund hade han skaffat, en liten fegis till boxer.. ;P

Var och jobbade i Borlänge förra veckan, så en liten lurvig sak springa över vägen, så jag tänkte, varför inte följa efter? så jag jagade runt den ett tag, tills den fick för sig att vända för att bita mig i foten, men stålhättan tog den sig inte igenom, så den vände snabbt igen o sprang iväg.. :P frågan är vad fasen de var för något, för en råtta var det inte.. nån sork eller nåt. provade ta kort men de blev då bara en massa sudd där i mörkret.. ^^

Lyckades ta mig förbi en sväng om Arvidsjaur förra helgen, var skönt att träffa lite folk igen äntligen, man har ändå börjat få lite hemlängtan.. tur att veckorna går så fort då man jobbar!! :) Simon fyllde år fredagen, så de blev å fara förbi honom lördag för att äta räkbakelse! lite less är man dom, men än så länge går de att få ner.. hehe... :P



Just nu ligger jag på hotel Royal i härnösand. Varit en skön dag med mkt sol, dock ändå ganska kallt!
Vi var o åt på ett ställe som hade grill-buffé! satan så gott de var.. ;P och JA jag brukar inte svära. men var tvungen förstärka det med något! hehe. Kan det bli bättre än grillat kött, stekt potatis och hemmagjord beasås?? ;)

Finns hur mkt som helst jag skulle vilja hinna med just nu, vara i Umeå o hälsa på mina kusiner där, dra en sväng förbi boden och hälsa på Jonte, Erika, Emma o resten av alla tussar som bor där!:P
Sen förbi Skellefteå o hälsa på Ida, för det har aldrig blivit av på lång tid nu, ser hon så lite nu för tiden.. Linköping skulle jag behöva hinna med.. sen är det badkar, diskmaskin o lite annat möblage i lägenheten som jag skulle behöva klämma in. har ännu inte satt fast dom sista listerna i lägenheten lat som jag varit, men dock så är man en hel del trött då man kommer hem.. Förra helgen till o me var det tvättning och matlagning som tog upp den mesta tiden.

Får lov att bättra mig med att uppdatera! you got my word on that part!

Over and out..


Kommentarer
Postat av: juli

linköping? vad i hela fridens namn ska du göra där? :o

2010-06-08 @ 00:52:22
URL: http://mestjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0