Lovely!!


Först nu fick jag en tung sten bort från magen.
Man har haft så himla mycket för sig, lägenheten, körkort å allt annat tjabbel som man skulle lyckas hinna med..

Hade en ruskigt kul helg då Storm och Erika kom å hälsade på från Boden, alltid lika trevligt!:D
Fredag så blev de en liten stänkare å satt å kika på film, Det var allt från 300, Iron Man till invention of lying. :P

Lördag blev en tidig uppstigning, ringde farsan å fixa nycklar å grejjer, på med varma kläder sen var det bara dra ut me skotrarna å mata lite pimpel! Fixa upp en brasa och sitt å grill nå korv, kan som inte bli bättre;D
Tyvärr så blev det ganska kallt så vi for hem efter en 2 timmar ungefär. :) Ingen fisk tyvärr, men de kommer, de kommer!!
Då vi skulle skjutsa hem Anton med bilen, precis i den korsningen Anton krocka förut så höll inte en bil högerregeln, så vi dammade rakt in i sidan på den. Tur som de var blev ingen skadade. Men bilens framspoiler flög som nå tefat efter vägen in i plogkarmen. :P
Senare på kvällen drog vi hela gänget, Jag, Anton, Storm, Erika, Moween, Lidas, Linn, Spoid, Simon, Bobel, William o Bella på Old-duck inn å käkade plankstek.. å fyyy faruln va mätt man blev. så jag fick scwimmen å drog hem å whil i soffan ett bra tag innan man lyckades komma upp på fötter. ^^

Resten av den här veckan så har de varit mkt på listan. fixat köket klart, så nu är de bara lite småfix kvar, o sen har jag hållt på med kortet för lastbil me släp. :) Uppkörning hade jag idag, å fyfan va skönt de var då man fixade backningen, funken o sen bara chilla lite runt raggen i stan. Sen fick man orden "De här var ju svinbra, du är godkänd" DÄR slapp den klumpen i magen ;)

Lägger upp lite bilder från i sommar, saknar jobbet. men nu har jag 4 månader att bara vila upp mig för att orka med nästa säsong. :)









Imorgon blir de å måla tavlor å fixa upp lite hyllor, ska låna Julis kamera, så för er som väntar på uppdatering i lägenheten så kommer det snart! ;P

over and out.

Kommentarer
Postat av: hemlig

jag var faktist också med:(

2010-03-22 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0