Gamm-skallen...

I egen hög person.. :P



Nä nu är de färdigmålat på ett bra tag, kanske bäst att ta ett ryck i lägenheten, fixa foderbräderna? :P

Hur som helst, dom senaste dagarna har ändå varit ganska händelserika^^
Bio i fredags, såg Avatar, lätt top3 av bästa film enligt mig:D sjukt bra!! se deeeeeeen.
Såg film med mina syskon i söndags, var rätt skönt att bara ta det lugnt med dom, rätt kul var de dock att Johan aka Boqvist aka lillfjant blev rädd för filmen, hade rent en kudde framför ansiktet;) haha.
Men de är då ett hett tips iaf, Case 39 ;)

Lagade middag igår  åt jag Linn, Johan och Salle. Blev Wrix berömda baconstuvning;) den är alltid lika good!:D
Idag så har jag varit me farsan å hämtat nå foderbräder som är meningen att jag ska måla, drog på flügger å köpte kalkvit. ska bli skönt då man fått de bortgjort sen. :) ikväll blir de lugnt, ska ta å höra av mig till KJ så kan man hitt på någe!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: kristin

Jaha, du ska ringa mig eller ;)) u know, kristin johansson(KJ) ;) hehee

2010-01-29 @ 20:57:01
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/
Postat av: Kim

Haha du önskar nog att de var så!:P

2010-01-30 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0