A new start.

Just nu sitter man i nya lägenheten, Jonas har flyttat in i min gamla tvåa idag vilket tror att de måste vara grymt skönt för honom, han får sig oxå en nystart, såsom jag får. :)
Efter allt slit jag gjort i denna lägenheten, så har de inte varit förgäves, än är det fortfarande lite kvar, måste få upp saker å ting på väggarna och förhoppningsvis börja känna mig hemmastadd snart! :)

Här är en dålig bild på vardagsrummet, ska norpa åt mig Julis kamera sen då jag fått upp lite mer på väggarna. :P



Hela förra året lyckades det hända en hel del saker som är både värt att minnas och tvärt om, nytt jobb, ny lägenhet och nya möjligheter för att få det kommande året att bli riktigt bra! :D
Nyår firades i Umeå med ett gäng lulliga kompisar, vi var mestadelen hos major Sahlström, var ändå en ruskigt kul kväll om än det fanns vissa saker som kunde ha varit på ett annat sätt, alla våra planer blev inte riktigt som planerat.
Ingen bastu, ingen god mat, utan mackor öl och strohrom satte sig i magen vilket slutade att jag slocknade för en timme, och sedan vaknade i full karriär genom att åka kundvagn genom en studentkorridor. :D
Fina raketer och bra umgänge gjorde det kommande året mycket välkommet!:)

Idag har det inte hänt så mycket, mest åkt runt samhället, hjälpt Jonas flytta lite möbler. :P kvällen avslutades hos Simon där vi såg "Forget me not" småskum film, men rätt kul då Erika o Lidas hoppade i soffan av rädsla;P haha
Är som sagt klar med körkortsteorin (CE) o har börjat köra lite smått med släp, rätt skönt då man inte behöver ta så mycket lektioner, för man har ju kört hela sommaren hur som helst som en liten padawan!;D

lev å må!

Kommentarer
Postat av: juli

det är ju spegelvänt! :P

2010-02-10 @ 12:31:12
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Q

Hehe jag vet.. :P de är webcamen som är fucked up ;)

2010-02-10 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0