Mannar, lyssna på Majoren!

Den här helgen har varit riktigt skön!:)
Jimmy från Piteå kom och hälsade på, kul att se honom igen som vanligt, ;D Fredagen spenderade vi med att baka räkisar, som jag faktiskt börjar bli lite less. Sen drog vi vidare hem till mig ett litet tag å tog en öl eller två, sen till Old duck inn.



Skönt att bara spendera en kväll med en massa kompisar, spela biljard, kasta pil å bara prata dynga. :P
De blev rätt mkt drickandes Lördagen, Jimmy vart för full efter en timme på krogen och några shotglas senare. :P de enda han sa var "Ja vill heeeem, Kiiiim... Ja vill soooova" ;P
Haha, så han fick dra hem lite tidigare. :P Var ganska kul då man kom hem däremot, pratade med honom ett litet tag innan jag somnade, han kom självklart inte ens ihåg att jag hade kommit hem, så han fick rent utav panik. Huh, vars är haaan??:P

Idag har man bara legat å slappat, såg Surrogates, inte allt för dålig film ändå. Dock lite för mycket inspirerat av tex Irobot och jobbigt nog snarlik Gamer. ;)
Var meningen att man skulle hjälpa å bära möbler idag, men som tur var så behövdes det inte!;) hehe

Take care!

Kommentarer
Postat av: juli

i want my canon back ;)

2010-02-08 @ 22:44:48
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Kim

Den ska du få!;) den har varit till riktigt mkt hjälp!:D

2010-02-09 @ 01:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0