Im going back!

Tjosan tjoho!
Fick ett samtal i morse av Anton att vi alla hade försovit oss, så jag missade första o stora delar av andra perioden i matchen mellan Sverige - Slovakien som nu inte slutade speciellt bra.. :(
De är ju bara sport, men man kan inte rå för att bli lite depp ändå, hehe.

Just nu sitter jag och laddar för att dricka en kopp kaffe på greya, vågar inte gå ut riktigt ännu för att känna hur kallt det är.. lär frysa fast 2 meter utanför ytterdörren eller något!.. :P
Sen packa å göra sig klar, så att man eventuellt kan ta sig vidare till Boden, kommer bli en grym helg tror jag!!! ;)

Ja längtar...

Kommentarer
Postat av: kristin

det är alltid grymt i boden, för vi bodensare äger ;)) hähää

2010-02-25 @ 16:03:28
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/
Postat av: erika

håller med fribajsarn till 100% :D

2010-02-25 @ 16:39:13
Postat av: Q

fribajsarn kan ha en poäng!;) men jag är ju typ bodensare själv!:P

2010-02-25 @ 20:57:25
Postat av: kristin

haha nissar!

2010-02-26 @ 00:01:58
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0