Great!

Den här dagen har ändå varit ganska skön. steg upp relativt tidigt och började dagen med att dammsuga och skura, bort med disken som fanns där för tillfället.. Då det var gjort så hängde jag med Anton, Simon och Spoid.. blev en kaffe på Greya tillslut (för ovanlighetens skull):P

Bytt lås på lägenhetsdörren, hade tänkt dra på gymmet, men det var jag faktiskt lite för lat för. skärpning Kim!
Annars blev det köttfärssås till middag, Simon kom förbi å käkade, fixat fläskfilé som ska läggas i marinad imorgon bitti, kommer nog bli lovely!
Måste bränna ut ugnen oxå innan jag använder den, illa att man inte har gjort det ännu, men hey allt tar sin tid!
Höll på att sprängas efter middagen, så de var bara ligga i soffan ett tag, tillslut kom Jonas förbi så drog vi över Transformers; revenge of the fallen till popcornen och matade igenom den.



Håller på att skissa på en tavla som måste bli klar innan 1 mars, förhoppningsvis blir den bra ;)
Somnade i soffan i natt, får se om jag lyckas ta mig till sängs denna natt.. :P

Hope...


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah hmmm... undrar vad jag ska få :P Så länge det inte är nått självporträtt så! ;)

2010-02-20 @ 21:29:44
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Kimpi

Haha, nu är du allt nyfiken.. ;) självporträtt blir det inte iaf. :P

2010-02-21 @ 01:42:09
Postat av: juli

aaw, vad ska du nu göra? ^^

2010-02-21 @ 02:03:02
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Kimpi

Hehe, de vet man aldrig.. ;)

2010-02-21 @ 02:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0