Ghost prototype..


Haft några riktigt sköna dagar nu. Fredagen blev en lugn skön dag med shooter på menyn.. Jag o Anton satt å glejm på den till ganska sent på kvällen, sen var de väl bara hopp i säng.
Det var räkbakelser som fyllde upp dom två första timmarna in mot lördagen, en salig blandning kompisar som blandade skålar, krossade ostbågar o vipps, så har man gjort en av de mest smarriga finsakerna man kan trycka i sig!;)



Senare mot kvällen så blev det Old-duck inn igen för att fira Thomas tjej Hanna. Var riktigt trevligt, och fjällman är ju lika grym som vanligt!:P han blev nästan mätt på ölen innan vi ens fått maten serverad. haha :D
Sen var det fest.. öl, brause-pulver å Dasboot nertryck av Emil Saaw. fifaun va kul det var. ^^
Var ändå rätt mycket folk ute, då klockan slog halv 5 var jag hemma tror jag redo för att hoppa in i säng. :P
Man blev ganska tärd dagen efter.. :P

Måndag så blev det en blixtvisit till Piteå för att se Avatar på 3D. Lätt värt 130kr för att få uppleva en sån sak för första gången. Var dock lite småjobbigt i början att vänja sig, men ojoj. jag är så KÄR i den filmen.. :P top3 utan tvekan enligt mig. Lillsyrran satt utmed mig hela föreställningen, å vi bölade lika mycket båda två. haha. Man märkte ändå skillnad.. Jonas, Simon o Anton satt till höger om oss o skrek "WOW" medan vi satt å grät. :P
För er som inte har sett den, GÖR DET! underbar film.. 10/10!!



Å idag fick man sig sitt körkort i handen, rätt skönt. de är verkligen en lättnad att ha det klart nu. Annars har jag bara suttit å matat gitarr idag, längtar inför inspelningen av Scar Symmetry - Ghost Prototype med master Storm och Tommy aka ReinXeed.

Over and out... / Q

Kommentarer
Postat av: kristin

Kommer bli fett kul att höra låten sen ;)) wiie

2010-02-02 @ 18:40:41
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/
Postat av: Kim

Hehe, är du lika tagg som jag?:P

2010-02-02 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0