Boden!

Tjosan tjoho!

Sitter just nu i Boden, varit här sen i Torsdags, måste säga att jag typ inte vill fara hem.. är riktigt kul här. :)
Men någon gång måste man väl?

I alla fall, i Fredags så for jag, Erika, Storm och Emma och åt på ming palace, fick bli fyra små rätter för min del.. MUMS! :) Efter det så såg vi bio, Wolfman. Den var inte den bästa jag sett, men det är ju kul att fara på bio hur som helst ju, speciellt med bra sällskap!;)
Lördag så fortsatte jag, Jonatan och Tommy med inspelningarna, la sången på Beyond the horizon! ;) Blev riktigt bra i slutändan.



Nu är det 3 låtar kvar, Center of the universe är nästan klar, och nya inspelningen av våran titel-låt Shadowland kommer nog att bli klar med den snart, min ena sträng gick av på guran igår, så de var bara att ge upp tvärt. :P
Iaf, lördag kväll så lagade vi tacotårta och Emma kom över och åt med oss!! ;D blev riktigt gott faktiskt!:D Jonatan är ju mästerkocken. ;P o jag mäster hackaren. hehe

Söndag blev en slödag, lite inspelningar, mixningar, la stämmorna på en låt, kommer nog stanna till på onsdag, men det beror på en sak. Hopefully... ;)

Roger över, roger ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0