Back on track!

Jadu, då var man hemma igen.
Men jag ville fan inte sätt mig i bussen, varit så trevligt i Boden. Varit där ändå nu i 6 dagar, kändes som 3. :P
Dom här senaste dagarna har varit riktigt roliga, gjort klart musiken till Center of the universe, och Ghost prototype så dom lär nog komma upp snart, är bara sången som fattas ;)
Kanske de blir att man fixar en liten skiva tillslut, vem vet? skulle vara kul. Då blir det Spoids snygga kyckling på omslaget!:P hehe

I tisdags drog jag över till Emma och såg film, mys! Något som är ganska kul ändå är att hon bor i samma lägenhet som jag bodde i under tiden jag gick skola i Boden, så man fick ändå ganska mycket minnen som ploppade upp i huvudet. :P

Längtar tillbaka! men man kan inte alltid leva i drömmar, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0