rouuumpaaaah

Idag har jag ändå hunnit med lite grann! :D
Vaknade upp som vanligt i soffan, hade iaf lyckats ta av mig ett plagg innan jag nu hade tänkt gå o sova i sängen, men då slocknade jag i soffan istället, men vad gör man? den är så skön ändå så! ;)

Började dagen med att gå ner på greya å hämta målarfärg som jag så fint hade lagt på hyllan så de var i vägen, sen upp till lägenheten igen och målade 3 foderbräder, bara ett lager kvar sen är de helt klart!
Så nu luktar de målarfärg i hela lägenheten, men vad gör man?



Käkade på sibben med Anton, Simon och Boblox där jag även lyckades spela till mig 300kr, så jag käkade gratis, inte helt fel!:P Så den här gången var de otroligt nog gott o käka hamburgare, de brukar de inte vara, ;D
Sen över på Ica, handlade lite käk inför veckan och dess matdosor.. blir renskav med stekt potatis! ;)

Provade cubase hemma för första gången nu då man har tid, visst, de fungerade utmärkt men jag har ingen converter till å från 3.5plugg, så de blir inköp av det så fort jag har tid! :)
För övrigt så har jag införskaffat mig en ny gitarr, 7strängad, kommer bli nice att leka med den lite sen till vintern! :D



ikväll får vi se vad som händer, ska mest troligt bara ta de lugnt, kanske nån bra film? för filmer har man inte sett så mkt nu under sommaren!

over and out..

The reason is you

Kommentarer
Postat av: juli

"the reason is you"? :)

2010-09-01 @ 07:44:18
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatering snart?

2010-09-28 @ 16:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0