Vittjåkk!

Långfredagen spenderades uppe på vittjåkk med ett gäng glada kompisar. :)
Det var Jag, Simon, Anton, Salle, Jonas, William, Robert, Bella, Johanna och Annelie som drog upp, byggde snögrotta, åkte tefat, tillagade älgtacos på morrika. De var iaf riktigt kul, dock spårade snöbollskriget som jag själv var dum nog att starta, för jag fick alla på mig tillslut.. ;D









Senare mot kvällen så drog jag Salle och Anton iväg mot K4 för att hejja vårat innebandylag till seger i kvalet till division 1. Fick i alla fall riktigt bra respons från laget, som gav järnet för att vinna den där matchen.. 5-1 till K4 slutade det, och en fyramåls ledning är nog riktigt skönt att ha i bagaget inför sista matchen!. :)
Våran hejjarklack som förövrigt kallas Blue Army var inte så stor igår däremot, men även om den inte är så kraftfull, så  har den ett stort hjärta!;P haha


Blue Army (K4 IF)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0