running wild and free!

Varit på kurs nu i två dagar i Piteå, segt som tusan var det. ADR var det jag läste iaf, men nu kan inte poppo säga något om jag kör lite diesel i sommar. :P
Har varit rätt trött dom senaste dagarna faktiskt, inte blivit allt för mycket gjort utan man har som bara glidit i stort sett. Tur det varit skönt väder iaf, så lite färg får man då man är utomhus! ;)

Kom hem idag mitt under dagen, så jag passade på att måla klart tavlan som låg på golvet i köket..
Blev en tvillingtavla till den som sitter ovanför soffan, kommer nog bli lovely då den sitter uppe i vardagsrummet sen!


QualiN !

Kommentarer
Postat av: Emma

Vääärryyy naajs! I like :)

2010-04-08 @ 23:14:22
URL: http://emmadaps.blogg.se/
Postat av: Kimpi

Thänk yåå!;D

2010-04-09 @ 09:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0