Laseeeeer!

Haft en riktigt underbar dag i Piteå med alla kompisar. :)
Jag, Jonas, brorsan och Emelie drog först iväg runt 7 till skellefteå, Joel och MLI skulle passa ett flyg, som bar först iväg mot sthlm, sen åker dom vidare till Egypten imorgon! Snacka om fusk det är då??

Men hur som helst, då vi släppt av dom på flygplatsen så drog vi iväg och hämtade upp Johanna för att senare kunna dra vidare till Piteå. :)
Max och lite att gå på stan, köpte nå handskar och en kopp kaffe och inväntade alla andra som kom från Arvidsjaur..

Sen var det dags, 5-kampen som vi alla hade väntat på några veckor..
lag Boris: Jag, Anton, Salle, Richie och Bobel.
lag Köket: Simon, Erika, Bella, Johanna, Jonas och William.

Grenarna var Känguru-boxning, Mänsklig bowling, Mekaniska tjuren, Bandgång och sen till sist Lasergame!
Något jag tyckte var så kul var att lagen var rätt jämna faktiskt, inga tråkiga miner från någon utan det var bara skratt och lagpepp som fanns på listan!:)
Jag lyckades få mest poäng i Laser iaf, de vart jag rätt nöjd över!;D hehehe



Grattis än en gång B! En grym person förtjänar en grym uppvaktning oxå! ;D

Kommentarer
Postat av: B

Vad söt du är vännen! :)

Var verkligen hur kul som helst, alla var på så bra humör och stämningen var på topp!

2010-04-11 @ 12:22:04
Postat av: juli

jag som ville följa meeeeed :(

2010-04-11 @ 23:14:12
URL: http://mestjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0