Soul society


Rätt trevlig helg denna. :) Fredag så matade man allt från Idol till hockey..
Synd att Sverige ska vara så himla kassa bara.

Annars har helgen varit ganska händelserik, Varit mycket ute på rullning,
jag och Anton höll på att fixa en blixtvisit till Boden, men självklart skulle
Storm och Erika vara på Ikea... menmen, det kommer fler helger att ta
tillvara på! :P Lördag så var det Tvtittande och Poker som var på listan..

Spelade Hold-em en 3 timmar kanske, stog ändå en hel del många öl på
spel och jag lyckades ta hem det hela! :D Salles öl blev 2 bingolotter som
tillslut gav mig 100kr! :) många rader på 4 som hade kunnat ge mig allt
från resor till datorer, men de blev inget av det!^^ men nästa vecka då
ska jag fan ta hem en bil!!! :P

Ikväll har man som sagt spelat bingolotto med Jonas, Anton, William, Bella
och Sahlström, var en trevlig kväll, såg även endel avsnitt av vänner, måste
bara säga heder till den serien!

Nu blir det sängen, upp tidigt imorgon o slita bort det sista av tapeten, det var
min plan i alla fall!:D det kommer bli lovely, sen är det målning av väggar å tak
som gäller mest troligt!:D

take care!

Kommentarer
Postat av: Bella

Bingolotto rules! :D

2009-11-13 @ 14:21:57
URL: http://clashwithreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0