Piece of mind


Ganska mycket som har hänt senaste tiden, nu var det ett tag sedan igen man uppdaterade lite
om vad som gjorts i lägenheten och så. :)

Har iaf dammsugat upp hela lägenheten och påbörjat all målning, köket är nästan helt klart nu.
Målningen klar och spisen kommer nästa vecka, ska beställa en ny bänkskiva för att göra det hela
mycket snyggare.

Här är lite bilder på hur det börjar bli.







Som ni ser så valde jag ljusgrå på skåpen, och dörrarna fick mörkare grå. blev riktigt snyggt, faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle bli från början. ^^

Nu är det bara lite skåpdörrar kvar och ett element som står på listan som ska målas.
Till veckan så blir det att dra på byggmax å köpa klickgolv till vardagsrummet och sovrummet. :)

Annars har helgen var ganska skön ändå, var grymt trött i fredags, så de fick bli en tidig kväll för mig..
Målat varje dag i en vecka i streck nu, så de förklarar nog en hel del.
Spelade bingolotto som vanligt nu ikväll, men dock ingen vinst;D men man är inte förvånad.

Linn min syster fyllde år idag oxå, så vi var där ikväll o käkade lite tårta å umgicks ett tag :)

over and out. QualiaNdo

Kommentarer
Postat av: Hälly

Wiihooopp! Se vem faen som hittat hit. Supernajs i läggan din!

2009-11-30 @ 11:06:45
Postat av: Q

Ja tänk sig! tack!:P

2009-11-30 @ 14:39:10
Postat av: Lilla

det blir superläckert, bra jobbat kimi :P

2009-12-01 @ 03:18:16
Postat av: Q

Tack Linn!:D

2009-12-01 @ 14:05:05
Postat av: juli

och jag som inte fick vara med och måla dörrar :(

2009-12-01 @ 21:26:53
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: Kim

Du skulle få måla idag, men du svarar ju aldrig då man ringer!! ;)

2009-12-02 @ 14:35:31
Postat av: Helon

bingolotto is the shit! :)

2009-12-02 @ 16:50:36
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0