Sovrummet.


Tjenare!

Igår så var jag och hämtade det nya golvet som skulle läggas i sovrummet, så de var bara förbereda sig för att lägga det idag, så jag hörde med Spoid om han orkade hjälpa till, vilket han var helt villig på!;D
Tog drygt en 2 timmar, med körning till plusshus för att såga till sistvarvet mot fondväggen..
Det blir riktigt jävla bra!:D

Imorgon ska jag rensa upp allt skräp som har blivit och dra å köpa lister, sen är det bara börja mata på.. ;D

Så här blev det i sovrummet, blev svartspräckligt klickgolv i ek. :)





Blev riktigt nöjd över resultatet:D listning kvar, och skivorna i köket, sen är de bara börja flytta in!!! ;)

wiiiiiiiiiiie

Kommentarer
Postat av: Anna

JÄVLAR vad snyggt det blev!! Skitfint med det golvet! Blir asbra det där ju :)

2009-12-16 @ 22:00:36
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Bella

Kan man bli pilsk på ett golv?

Blev really nice! :D

2009-12-22 @ 18:31:36
Postat av: kristin

fett nice golv måste jag säga ;P

2010-01-10 @ 22:10:53
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/
Postat av: Kim

Thank you! ;)

2010-01-12 @ 13:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0